Αγγελική Τσόκογλου είναι καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο «Γλωσσολογία :  Θεωρία της Γραμματικής» στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), στο οποίο υπηρετεί από το 1999. Απέκτησε διδακτορικό δίπλωμα το 1998 στη Θεωρητική Γλωσσολογία (συγκριτική ανάλυση της ελληνικής και γερμανικής γλώσσας) από το ίδιο Τμήμα. Από το 2006 διδάσκει στα προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών (ΠΜΣ) του Τμήματος, έχει διδάξει (2002-2018) στο διατμηματικό ΠΜΣ «Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας» του ΕΚΠΑ, στο ΠΜΣ του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) «Ειδίκευση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας» (2000-2015) και από το 2020 διδάσκει στο ΠΜΣ του ΕΑΠ «Σύγχρονες Τάσεις στη Γλωσσολογία για Εκπαιδευτικούς». Έχει συμμετάσχει στην εκπόνηση ερευνητικού και εκπαιδευτικού έργου για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ) και έχει διατελέσει επιστημονική συνεργάτης στο υποέργο του ΚΠΓ «Σύνδεση της Αγγλικής, Γερμανικής και Ισπανικής Γλώσσας του ΚΠΓ με την Εκπαίδευση». Από το 2017 είναι Συν-διευθύνουσα του διατμηματικού ερευνητικού Προγράμματος «Γλωσσολογία και Διδασκαλία της Γραμματικής». Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στα εξής: Θεωρητική Γλωσσολογία, Συγκριτική Γλωσσολογία, Σύνταξη, Πληροφοριακή Δομή, Θεωρία και Διδασκαλία της Γραμματικής (μητρικής και ξένης γλώσσας).

Angeliki Tsokoglou is Professor of Linguistics at the Department of German Language and Literature of the National and Kapodistrian University of Athens (NKUA). She has a PhD (1998) in theoretical and comparative linguistics (Greek-German) from the same Department. She has been teaching in MA programmes at the NKUA and at the Hellenic Open University (HOU). She has participated in the development of research work end educational material for the National Language Foreign Language Exam System (KPG). From 2017 onwards, she has been co-director of the Interdepartmental Research Programme "Linguistics and Grammar Teaching". Her research interests include theoretical linguistics, comparative linguistics, syntax, information structure, and grammar teaching.