Other Publications

Articles

Γαλανάκη, Ε. (2020, 2 Δεκεμβρίου). Γιατί παραμελήθηκε η μοναξιά από την Ψυχολογία και την Ψυχιατρική; Ψυχο-γραφήματα.


Γαλανάκη, Ε. (2019). Η μοναξιά στην ψυχοθεραπευτική σχέση. Μέρος Α΄: Η μοναξιά του θεραπευόμενου. Psychology - Η Πύλη της Ψυχολογίας.

Γαλανάκη, Ε. (2019). Η μοναξιά στην ψυχοθεραπευτική σχέση. Μέρος Β΄: Η μοναξιά του θεραπευτήPsychology - Η Πύλη της Ψυχολογίας.

Γαλανάκη, Ε. (2017). Οι αρετές της μόνωσης στην παιδική ηλικία. Ψυχολογικές Γνώμες, 9, 17-21.

Γαλανάκη, Ε. (2017, 8 Φεβρουαρίου). Το συν της μοναξιάς: Ένα λαμπρό παράδοξο. Fractal: Γεωμετρία των Ιδεών.

Γαλανάκη, Ε. (2003). Η ανάπτυξη ως δημιουργία: Μεταβατικό αντικείμενο και πολιτισμός. Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 31, 88-89.

Γαλανάκη, Ε. (2003). Αποχωρισμός από τους γονείς και εύρεση της προσωπικής ταυτότητας: Τα τρία πρώτα χρόνια της ζωής. Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 32, 80-81.

Γαλανάκη, Ε. (2003). Ο αποχωρισμός από τους γονείς και το παιγνίδι. Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 33, 88-89.

Γαλανάκη, Ε. (2003). Παιγνίδι και εργασία: Συνδυασμός ευχαρίστησης και πραγματικότηταςΣύγχρονο Νηπιαγωγείο, 34, 72-73.

Γαλανάκη, Ε. (2003). Το παιδί που χάνει και χάνεται: Μια προσέγγιση από την Anna Freud. Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 35, 86-87.

Γαλανάκη, Ε. (2003). Ονειροπολήσεις-φαντασιώσεις και μοναξιά στα νήπια και τα παιδιά. Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 36, 74-75.

Γαλανάκη, Ε. (2004). Οι τρεις πρώτες ηλικίες του ανθρώπου στη θεωρία του Erik Erikson (I). Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 37, 104-105.

Γαλανάκη, Ε. (2004). Οι τρεις πρώτες ηλικίες του ανθρώπου στη θεωρία του Erik Erikson (II). Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 38, 102-103.

Γαλανάκη, Ε. (2004). Ψυχοσεξουαλική ανάπτυξη στη βρεφονηπιακή ηλικία: Η θεωρία του Sigmund Freud (I). Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 39, 100-102.

Γαλανάκη, Ε. (2000). Οι φιλίες των παιδιών. Περισκόπιο της Επιστήμης, 238, 42-51.

Γαλανάκη, Ε. (1998). Ο ρόλος του πατέρα στην ανάπτυξη του παιδιού. Περισκόπιο της Επιστήμης, 213, 22-28.

Γαλανάκη, Ε. (1997). Πότε η συμπεριφορά του παιδιού θεωρείται προβληματική; Περισκόπιο της Επιστήμης, 211, 38-45.

Γαλανάκη, Ε. (1996). Διαταραχές προσωπικότητας: Μια θεραπευτική πρόκληση. Περισκόπιο της Επιστήμης, 196, 32-40.

Γαλανάκη, Ε. (1996). Εφηβεία: Η ηλικία του εγωκεντρισμού. Περισκόπιο της Επιστήμης, 193, 16-23.

Γαλανάκη, Ε. (1995). Συνειδητότητα: Ένα ανεξιχνίαστο μυστήριο. Περισκόπιο της Επιστήμης, 190, 52-59.


Book Presentations

Γαλανάκη, Ε. (2021). Παρουσίαση του βιβλίου της Ελένης Λαζαράτου "Γονείς και Παιδιά: Υπευθυνότητα - Κατανόηση - Αγάπη" (2020). Εκδόσεις Παρισιάνου. Ψυχιατρική Παιδιού και Εφήβου: Το περιοδικό της Παιδοψυχιατρικής Εταιρείας Ελλάδος, 9(1), 66.

Γαλανάκη, Ε. (2020). Προς μια λυτρωτική οδό της απωλείας. Παρουσίαση του βιβλίου των Νίκου Σιδέρη & Αιμιλιανού Σιδέρη "Απώλεια, πένθος, κατάθλιψη: Πάθος και λύτρωση. Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Γαλανάκη, Ε. (2010). Παρουσίαση του βιβλίου του Dan Olweus "Εκφοβισμός και βία στο σχολείο: Τι γνωρίζουμε και τι μπορούμε να κάνουμε". Ένεκα Λόγου: Δελτίο Επικοινωνίας της Εταιρείας Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου, 27, 10-11.

Γαλανάκη, Ε. (2004). Παιδική λογοτεχνία και παιδική ψυχολογία: Μια συνάντηση με αφορμή τον Φώκο του Βαγγέλη Ηλιόπουλου. Παράθυρο στην Εκπαίδευση του Παιδιού, 29, 130-133.


Newspaper Articles

Γαλανάκη, Ε. (2024, 14 Ιουλίου). Στοχασμός μετά τις εξετάσεις. Το Βήμα της Κυριακής (Νέες Εποχές), 8. (Αναδημοσίευση στον Κόμβο Επικοινωνίας - HuB ΕΚΠΑ, 19 Ιουλίου 2024).

Γαλανάκη, Ε. (2021, 31 Οκτωβρίου). Τα εξ αποστάσεως βιώματα του ΠανεπιστημίουΤο Βήμα της Κυριακής (Νέες Εποχές), 44-45.

Γαλανάκη, Ε. (2021, 13 Ιουνίου). Πανδημία και χρόνοςΤο Βήμα της Κυριακής (Νέες Εποχές), 26-27.

Γαλανάκη, Ε. (2021, 25 Απριλίου). Απώλειες και πένθη της πανδημίαςΤο Βήμα της Κυριακής (Νέες Εποχές), 44-45.

Γαλανάκη, Ε. (2020, 28 Οκτωβρίου). Το Ξυπόλυτο Τάγμα: Μια διαχρονική ιστορία για το παιδί, το τραύμα, την αλληλεγγύηLiFO.



Scientific Supervision of Translated Handbooks and Textbooks


Santrock, J. W. (2013). Child development (14th ed.). McGraw Hill.
Ελληνική έκδοσηΑνάπτυξη στην παιδική ηλικία (2024). Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη, Π. Περβανίδου, & Χ. Κανακά. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Furlong, M. J., Gilman, R., & Huebner, E. S. (Eds.). (2014). Handbook of positive psychology in schools (2nd ed.). Routledge/Taylor & Francis Group. 
Eλληνική έκδοσηΗ Θετική Ψυχολογία στα σχολεία (2021). Επιστημονική Επιμέλεια: Α. Σταλίκας, Ε. Γαλανάκη, & Ε. Καρακασίδου. Εκδόσεις Παπαζήσης.

Feldman, R. S. (2016). Development across the life span (8th ed.). Pearson.
Ελληνική έκδοση: Αναπτυξιακή Ψυχολογία: Διά βίου προσέγγιση (2019). Γενική Επιστημονική Επιμέλεια: Η. Γ. Μπεζεβέγκης. Μετάφραση - Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη, Σ. Καζή, Μ. Μαρκοδημητράκη, Η. Μπεζεβέγκης, Φ. Μπονώτη, Α. Ράλλη, & Σ. Τάνταρος. Εκδόσεις Gutenberg.

Smith, P. K., Cowie, H., & Blades, M. (2015). Understanding children's development (6th ed.). Wiley.
Ελληνική έκδοσηΚατανοώντας την ανάπτυξη των παιδιών (2018). Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Τζιόλας.

Molnar, Α., & Lindquist, Β. (2009). Changing problem behavior in schools. Information Age Publishing (1st ed. 1990, Jossey-Bass).
Ελληνική έκδοση: Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο: Οικοσυστημική προσέγγιση. (2013). Επιστημονική Επιμέλεια: Α. Καλαντζή-Αζίζι. Συνεργάτες: Ε. Γαλανάκη, Α. Γκαρή, Ν. Παπαστυλιανού, & Ε. Σοφιανίδου. Εκδόσεις Πεδίο (1η έκδ. 1993, Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα).


Scientific Supervision of Translated Children's Books

Σειρά: Τι να κάνεις όταν - Οδηγοί για παιδιά της American Psychological Association (Magination Press)
Lavallee, K., & Schneider, S. (2020). Τι να κάνεις όταν είσαι χωρίς τους άλλους: Πώς αντιμετωπίζουμε το άγχος αποχωρισμού. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: J. McDonnell. Επιστημονική επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Freeland, C. A. B., & Toner, J. B. (2020). Τι να κάνεις όταν φοβάσαι πολύ: Πώς αντιμετωπίζουμε τις φοβίες. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: J. McDonnell. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Freeland, C. A. B., & Toner, J. B. (2020). Τι να κάνεις όταν τα λάθη σου σε κάνουν να τρέμεις: Πώς αντιμετωπίζουμε την αποτυχία. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: J. McDonnell. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Toner, J. B., & Freeland, C. A. B. (2020). Τι να κάνεις όταν είναι άδικο: Πώς αντιμετωπίζουμε τον φθόνο και τη ζήλια. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: D. Thompson. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Freeland, C. A. B., & Toner, J. B. (2020). Τι να κάνεις όταν είσαι ντροπαλό παιδί: Πώς αντιμετωπίζουμε το κοινωνικό άγχος. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: J. McDonnell. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Huebner, D. (2020). Τι να κάνεις όταν οι κακές συνήθειες σε κυριεύουν: Πώς αντιμετωπίζουμε την ονυχοφαγία και τις άλλες συνήθειες. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: B. Matthews. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Huebner, D. (2023). Τι να κάνεις όταν δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς: Πώς αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα ύπνου. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: B. Matthews. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Huebner, D. (2023). Τι να κάνεις όταν ανησυχείς υπερβολικά: Πώς αντιμετωπίζουμε το άγχος. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: B. Matthews. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Toner, J. B. (2024). Τι να κάνεις όταν οι ειδήσεις σε τρομάζουν: Πώς κατανοούμε τα τρέχοντα γεγονότα. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: J. McDonnell. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Huebner, D. (2024). Τι να κάνεις όταν γκρινιάζεις πάρα πολύ: Πώς ξεπερνάμε την αρνητικότητα. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: B. Matthews. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Huebner, D. (2024). Τι να κάνεις όταν το μυαλό σου κολλάει: Πώς να αντιμετωπίσετε την ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: B. Matthews. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Huebner, D. (2024). Τι να κάνεις όταν ο θυμός σου φουντώνει: Πώς αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα θυμού. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: B. Matthews. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.


Σειρά: Ας μιλήσουμε γι' αυτό!
Moore-Mallinos, J. (2018). Ο αδελφός μου έχει αυτισμό. Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Moore-Mallinos, J. (2018). Η φίλη μου έχει σύνδρομο Down. Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Moore-Mallinos, J. (2018). Ο παππούς και η γιαγιά είναι ξεχωριστοί. Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Moore-Mallinos, J. (2018). Ο μπαμπάς παντρεύεται. Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Moore-Mallinos, J. (2018). Η μαμά έχει καρκίνο. Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Moore-Mallinos, J. (2018). Εργάζεται και η μαμά! Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Moore-Mallinos, J. (2018). Χάθηκα! Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Moore-Mallinos, J. (2018). Μήπως είσαι ντροπαλό παιδί; Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.


Εκτός σειράς:
Ransom, J. F. (2017). Ο Λυκοτοσοδούλης και η Φοβεροσκουφίτσα. Εικονογράφηση: J. Zivoin. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.