Other Publications

Articles

Γαλανάκη, Ε. (2020, 2 Δεκεμβρίου). Γιατί παραμελήθηκε η μοναξιά από την Ψυχολογία και την Ψυχιατρική; Ψυχο-γραφήματα.


Γαλανάκη, Ε. (2019). Η μοναξιά στην ψυχοθεραπευτική σχέση. Μέρος Α΄: Η μοναξιά του θεραπευόμενου. Psychology - Η Πύλη της Ψυχολογίας.

Γαλανάκη, Ε. (2019). Η μοναξιά στην ψυχοθεραπευτική σχέση. Μέρος Β΄: Η μοναξιά του θεραπευτήPsychology - Η Πύλη της Ψυχολογίας.

Γαλανάκη, Ε. (2017). Οι αρετές της μόνωσης στην παιδική ηλικία. Ψυχολογικές Γνώμες, 9, 17-21.

Γαλανάκη, Ε. (2017, 8 Φεβρουαρίου). Το συν της μοναξιάς: Ένα λαμπρό παράδοξο. Fractal: Γεωμετρία των Ιδεών.

Γαλανάκη, Ε. (2003). Η ανάπτυξη ως δημιουργία: Μεταβατικό αντικείμενο και πολιτισμός. Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 31, 88-89.

Γαλανάκη, Ε. (2003). Αποχωρισμός από τους γονείς και εύρεση της προσωπικής ταυτότητας: Τα τρία πρώτα χρόνια της ζωής. Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 32, 80-81.

Γαλανάκη, Ε. (2003). Ο αποχωρισμός από τους γονείς και το παιγνίδι. Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 33, 88-89.

Γαλανάκη, Ε. (2003). Παιγνίδι και εργασία: Συνδυασμός ευχαρίστησης και πραγματικότηταςΣύγχρονο Νηπιαγωγείο, 34, 72-73.

Γαλανάκη, Ε. (2003). Το παιδί που χάνει και χάνεται: Μια προσέγγιση από την Anna Freud. Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 35, 86-87.

Γαλανάκη, Ε. (2003). Ονειροπολήσεις-φαντασιώσεις και μοναξιά στα νήπια και τα παιδιά. Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 36, 74-75.

Γαλανάκη, Ε. (2004). Οι τρεις πρώτες ηλικίες του ανθρώπου στη θεωρία του Erik Erikson (I). Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 37, 104-105.

Γαλανάκη, Ε. (2004). Οι τρεις πρώτες ηλικίες του ανθρώπου στη θεωρία του Erik Erikson (II). Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 38, 102-103.

Γαλανάκη, Ε. (2004). Ψυχοσεξουαλική ανάπτυξη στη βρεφονηπιακή ηλικία: Η θεωρία του Sigmund Freud (I). Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 39, 100-102.

Γαλανάκη, Ε. (2000). Οι φιλίες των παιδιών. Περισκόπιο της Επιστήμης, 238, 42-51.

Γαλανάκη, Ε. (1998). Ο ρόλος του πατέρα στην ανάπτυξη του παιδιού. Περισκόπιο της Επιστήμης, 213, 22-28.

Γαλανάκη, Ε. (1997). Πότε η συμπεριφορά του παιδιού θεωρείται προβληματική; Περισκόπιο της Επιστήμης, 211, 38-45.

Γαλανάκη, Ε. (1996). Διαταραχές προσωπικότητας: Μια θεραπευτική πρόκληση. Περισκόπιο της Επιστήμης, 196, 32-40.

Γαλανάκη, Ε. (1996). Εφηβεία: Η ηλικία του εγωκεντρισμού. Περισκόπιο της Επιστήμης, 193, 16-23.

Γαλανάκη, Ε. (1995). Συνειδητότητα: Ένα ανεξιχνίαστο μυστήριο. Περισκόπιο της Επιστήμης, 190, 52-59.


Book Presentations

Γαλανάκη, Ε. (2021). Παρουσίαση του βιβλίου της Ελένης Λαζαράτου "Γονείς και Παιδιά: Υπευθυνότητα - Κατανόηση - Αγάπη" (2020). Εκδόσεις Παρισιάνου. Ψυχιατρική Παιδιού και Εφήβου: Το περιοδικό της Παιδοψυχιατρικής Εταιρείας Ελλάδος, 9(1), 66.

Γαλανάκη, Ε. (2020). Προς μια λυτρωτική οδό της απωλείας. Παρουσίαση του βιβλίου των Νίκου Σιδέρη & Αιμιλιανού Σιδέρη "Απώλεια, πένθος, κατάθλιψη: Πάθος και λύτρωση. Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Γαλανάκη, Ε. (2010). Παρουσίαση του βιβλίου του Dan Olweus "Εκφοβισμός και βία στο σχολείο: Τι γνωρίζουμε και τι μπορούμε να κάνουμε". Ένεκα Λόγου: Δελτίο Επικοινωνίας της Εταιρείας Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου, 27, 10-11.

Γαλανάκη, Ε. (2004). Παιδική λογοτεχνία και παιδική ψυχολογία: Μια συνάντηση με αφορμή τον Φώκο του Βαγγέλη Ηλιόπουλου. Παράθυρο στην Εκπαίδευση του Παιδιού, 29, 130-133.


Newspaper Articles

Γαλανάκη, Ε. (2020, 28 Οκτωβρίου). Το Ξυπόλυτο Τάγμα: Μια διαχρονική ιστορία για το παιδί, το τραύμα, την αλληλεγγύηLiFO.

Γαλανάκη, Ε. (2021, 25 Απριλίου). Απώλειες και πένθη της πανδημίας. Το Βήμα της Κυριακής (Νέες Εποχές), 44-45.

Γαλανάκη, Ε. (2021, 13 Ιουνίου). Πανδημία και χρόνος. Το Βήμα της Κυριακής (Νέες Εποχές), 26-27.

Γαλανάκη, Ε. (2021, 31 Οκτωβρίου). Τα εξ αποστάσεως βιώματα του Πανεπιστημίου. Το Βήμα της Κυριακής (Νέες Εποχές), 44-45.


Scientific Supervision of Translated Handbooks and Textbooks


Santrock, J. W. (2013). Child development (14th ed.). McGraw Hill.
Ελληνική έκδοσηΑνάπτυξη στην παιδική ηλικία (2024). Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη, Π. Περβανίδου, & Χ. Κανακά. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Furlong, M. J., Gilman, R., & Huebner, E. S. (Eds.). (2014). Handbook of positive psychology in schools (2nd ed.). Routledge/Taylor & Francis Group. 
Eλληνική έκδοσηΗ Θετική Ψυχολογία στα σχολεία (2021). Επιστημονική Επιμέλεια: Α. Σταλίκας, Ε. Γαλανάκη, & Ε. Καρακασίδου. Εκδόσεις Παπαζήσης.

Feldman, R. S. (2016). Development across the life span (8th ed.). Pearson.
Ελληνική έκδοση: Αναπτυξιακή Ψυχολογία: Διά βίου προσέγγιση (2019). Γενική Επιστημονική Επιμέλεια: Η. Γ. Μπεζεβέγκης. Μετάφραση - Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη, Σ. Καζή, Μ. Μαρκοδημητράκη, Η. Μπεζεβέγκης, Φ. Μπονώτη, Α. Ράλλη, & Σ. Τάνταρος. Εκδόσεις Gutenberg.

Smith, P. K., Cowie, H., & Blades, M. (2015). Understanding children's development (6th ed.). Wiley.
Ελληνική έκδοσηΚατανοώντας την ανάπτυξη των παιδιών (2018). Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Τζιόλας.

Molnar, Α., & Lindquist, Β. (2009). Changing problem behavior in schools. Information Age Publishing (1st ed. 1990, Jossey-Bass).
Ελληνική έκδοση: Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο: Οικοσυστημική προσέγγιση. (2013). Επιστημονική Επιμέλεια: Α. Καλαντζή-Αζίζι. Συνεργάτες: Ε. Γαλανάκη, Α. Γκαρή, Ν. Παπαστυλιανού, & Ε. Σοφιανίδου. Εκδόσεις Πεδίο (1η έκδ. 1993, Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα).


Scientific Supervision of Translated Children's Books

Σειρά: Τι να κάνεις όταν - Οδηγοί για παιδιά της American Psychological Association (Magination Press)
Lavallee, K., & Schneider, S. (2020). Τι να κάνεις όταν είσαι χωρίς τους άλλους: Πώς αντιμετωπίζουμε το άγχος αποχωρισμού. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: J. McDonnell. Επιστημονική επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Freeland, C. A. B., & Toner, J. B. (2020). Τι να κάνεις όταν φοβάσαι πολύ: Πώς αντιμετωπίζουμε τις φοβίες. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: J. McDonnell. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Freeland, C. A. B., & Toner, J. B. (2020). Τι να κάνεις όταν τα λάθη σου σε κάνουν να τρέμεις: Πώς αντιμετωπίζουμε την αποτυχία. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: J. McDonnell. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Toner, J. B., & Freeland, C. A. B. (2020). Τι να κάνεις όταν είναι άδικο: Πώς αντιμετωπίζουμε τον φθόνο και τη ζήλια. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: D. Thompson. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Freeland, C. A. B., & Toner, J. B. (2020). Τι να κάνεις όταν είσαι ντροπαλό παιδί: Πώς αντιμετωπίζουμε το κοινωνικό άγχος. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: J. McDonnell. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Huebner, D. (2020). Τι να κάνεις όταν οι κακές συνήθειες σε κυριεύουν: Πώς αντιμετωπίζουμε την ονυχοφαγία και τις άλλες συνήθειες. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: B. Matthews. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Huebner, D. (2023). Τι να κάνεις όταν δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς: Πώς αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα ύπνου. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: B. Matthews. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Huebner, D. (2023). Τι να κάνεις όταν ανησυχείς υπερβολικά: Πώς αντιμετωπίζουμε το άγχος. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: B. Matthews. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Toner, J. B. (2024). Τι να κάνεις όταν οι ειδήσεις σε τρομάζουν: Πώς κατανοούμε τα τρέχοντα γεγονότα. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: J. McDonnell. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Huebner, D. (2024). Τι να κάνεις όταν γκρινιάζεις πάρα πολύ: Πώς ξεπερνάμε την αρνητικότητα. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: B. Matthews. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Huebner, D. (2024). Τι να κάνεις όταν το μυαλό σου κολλάει: Πώς να αντιμετωπίσετε την ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: B. Matthews. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Huebner, D. (2024). Τι να κάνεις όταν ο θυμός σου φουντώνει: Πώς αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα θυμού. Οδηγός για παιδιά. Εικονογράφηση: B. Matthews. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.


Σειρά: Ας μιλήσουμε γι' αυτό!
Moore-Mallinos, J. (2018). Ο αδελφός μου έχει αυτισμό. Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Moore-Mallinos, J. (2018). Η φίλη μου έχει σύνδρομο Down. Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Moore-Mallinos, J. (2018). Ο παππούς και η γιαγιά είναι ξεχωριστοί. Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Moore-Mallinos, J. (2018). Ο μπαμπάς παντρεύεται. Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Moore-Mallinos, J. (2018). Η μαμά έχει καρκίνο. Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Moore-Mallinos, J. (2018). Εργάζεται και η μαμά! Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Moore-Mallinos, J. (2018). Χάθηκα! Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Moore-Mallinos, J. (2018). Μήπως είσαι ντροπαλό παιδί; Εικονογράφηση: M. Fabrega. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.


Εκτός σειράς:
Ransom, J. F. (2017). Ο Λυκοτοσοδούλης και η Φοβεροσκουφίτσα. Εικονογράφηση: J. Zivoin. Επιστημονική Επιμέλεια: Ε. Γαλανάκη. Εκδόσεις Παρισιάνου.