Δυσλειτουργικές παραδοχές και όρια της συμβουλευτικής στην εκπαίδευση ενηλίκων

Citation:

Τσιμπουκλή, Άννα. (2020). Δυσλειτουργικές παραδοχές και όρια της συμβουλευτικής στην εκπαίδευση ενηλίκων. ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ, 120-121. Copy at http://www.tinyurl.com/ye6lvz2m

Abstract:

Η διασαφήνιση των ορίων ανάμεσα στην εκπαίδευση ενηλίκων και στη συμβουλευτική είναι ένα πεδίο το οποίο συζητάτε χωρίς ωστόσο να έχει διερευνηθεί επαρκώς. Διερευνάται η σχέση ανάμεσα στα δυο πεδίο με βάση τη θεωρία μετασχηματισμών, τον ορισμό της ενηλικιότητας και τη διερεύνηση των δυσλειτουργικών ψυχικών παραδοχών. Δίνεται ο ορισμός της ενηλικιότητας και της ωριμότητας με βάση τη θεωρία μετασχηματισμών και την κατάρρευση των ψευδαισθήσεων της παιδικής ηλικίας. Διερευνώνται τα επτά στάδια προς την ενηλικιότητα καθώς και οι επιπτώσεις των δυσλειτουργικών παραδοχών. Συζητούνται τα όρια ανάμεσα στην συμβουλευτική και στην εκπαίδευση ενηλίκων με προτάσεις για την εκπαίδευση των εκπαιδευτών ενηλίκων.

Publisher's Version