Β΄. Εργογραφία η οποία αναφέρεται: i. στον Αλλοδαπό Μαθητικό Πληθυσμό, ii. στους Μαθητές που αρχίζουν τον σχολικό τους βίο πεντέμισι ετών και iii. στην Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας.
1. Παπακωνσταντίνου Θ., Δελλασούδας Λ. (1992). ΄΄Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Έκθεση για την εκπαίδευση των παιδιών των εργαζομένων στην Ελλάδα αλλοδαπών΄΄, σσ. 75.
2. Παπακωνσταντίνου Θ., Δελλασούδας Λ. (1992). ΄΄Η εκπαίδευση των αλλοδαπών μαθητών στη χώρα μας΄΄. Εισήγηση-Ανακοίνωση στο ενημερωτικό Σεμινάριο που πραγματοποίησε ο Τομέας Παιδαγωγικής με θέμα: ΄΄Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε αλλοδαπούς μαθητές. Ειδική αναφορά σε μαθητές από την Αλβανία΄΄, Αθήνα 1992, σ. 21-27 (έκδ. πρακτ. 1994, βλ. παρακ. α.α. 25).
3. Παπακωνσταντίνου Θ., Δελλασούδας Λ. (1993). Εισήγηση, στο Σεμινάριο: ΄΄Ευρωπαϊκή διάσταση στην Εκπαίδευση - Διαπολιτισμική Εκπαίδευση - Εκπαίδευση παιδιών μεταναστών και ειδικά προερχομένων από Πόντο και Αλβανία΄΄, που διοργάνωσε το ΥΠΕΠΘ (Αθήνα 9-10 Ιουνίου 1993).
4. Παπακωνσταντίνου Θ., Δελλασούδας Λ. (Επιστημον. Υπεύθ. προγράμματος και Επιμ. έκδοσης ) (1994). «Η διδασκαλία τής ελληνικής γλώσσας σε αλλοδαπούς μαθητές. Ειδική αναφορά σε μαθητές από την Αλβανία». Πρακτικά Σεμιναρίου, Αθήνα: Ο.Ε.Δ.Β. (σ. 224). (Διαβάστε τα πρακτικά εδώ)
5. Παπακωνσταντίνου Θ., Δελλασούδας Λ. ΄΄Επιμόρφωση εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μαθητές που κατάγονται από τον Πόντο΄΄. Εισήγηση στο σεμινάριο: ΄΄Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μαθητές που κατάγονται από τον Πόντο΄΄. Αθήνα 1994.
6. Παπακωνσταντίνου Θ., Δελλασούδας Λ. ((Επιστημον. Υπεύθ. προγράμματος και Επιμ. έκδοσης) (1994). Η διδασκαλία τής ελληνικής γλώσσας σε μαθητές που κατάγονται από τον Πόντο. Πρακτικά Σεμιναρίου, Αθήνα, Ο.Ε.Δ.Β. (σ. 267). (Διαβάστε τα πρακτικά εδώ)
7. Παπακωνσταντίνου Θ. , Δελλασούδας Λ. (1994). «Η προβληματική τής εκπαίδευσης των αλλοδαπών μαθητών στη χώρα μας (πρόταση αντιμετώπισης του προβλήματος)». Εισήγηση στο Ζ' Διεθνές Συνέδριο: "Παιδαγωγική Επιστήμη στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Τάσεις και προοπτικές" (διοργάνωση Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος-Πανεπιστήμιο Κρήτης). Έκδ. Πρακτικών Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα 1997, σ. 384-396. (δείτε εδώ)
8. Δανασσής-Αφεντάκης Α., Δελλασούδας Λ. (1996). «Ηλικία έναρξης σχολικού βίου και σχολική επίδοση». Ερευνητική μελέτη, Αθήνα, σσ. 142. (δείτε εδώ)
9. Παπακωνσταντίνου Θ. , Δελλασούδας Λ. (2000). «Η εκπαίδευση των αλλοδαπών στην Ελλάδα. Αποτελέσματα έρευνας». Έκδοση του Κέντρου Διαπολιτισμικής Αγωγής: Σειρά θεωρητικών μελετών και πρακτικών εφαρμογών. Επιμέλεια: Καθηγητής Γ. Π. Μάρκου. Αθήνα: Πανεπιστήμιο Αθηνών - ΚΕΔΑ (σσ. 414).( Διαβάστε την έρευνα εδώ)
10. Δελλασούδας Λ. ΄΄Ηλικία έναρξης σχολικού βίου και σχολική επίδοση΄΄. Εισήγηση στο διεθνές συνέδριο ΄΄Ψυχοπαιδαγωγική της προσχολικής ηλικίας΄΄ (Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΠΤΠΕ,18-20 Οκτωβρίου 2001. (δείτε εδώ σ. 484-503)
11. Δανασσής-Αφεντάκης Α., Δελλασούδας Λ. (2004). Εφαρμογές μεθοδολογίας επιστημονικής έρευνας. Παράδειγμα: Ηλικία και σχολική επίδοση, Αθήνα: έκδ. του ιδίου. (σ. 425). (περίληψη , περιεχόμενα).