Publications II

Β΄. Η εργογραφία, η οποία αφορά στον αλλοδαπό μαθητικό πληθυσμό και τους μαθητές που αρχίζουν τον σχολικό τους βίο πεντέμισι ετών, είναι κυρίως η εξής: 

23. Παπακωνσταντίνου, Θ. & Δελλασούδας, Λ. (Επιμ.) (1994). Η διδασκαλία τής ελληνικής γλώσσας σε αλλοδαπούς μαθητές. Ειδική αναφορά σε μαθητές από την Αλβανία, Αθήνα: Ο.Ε.Δ.Β. (σ. 224) Διαβάστε την έρευνα (Online)

24. Παπακωνσταντίνου, Θ. & Δελλασούδας, Λ. (Επιμ.) (1994). Η διδασκαλία τής ελληνικής γλώσσας σε μαθητές που κατάγονται από τον Πόντο, Αθήνα: Ο.Ε.Δ.Β. (σ. 267) Διαβάστε την έρευνα (Online)

25. Παπακωνσταντίνου, Θ. & Δελλασούδας, Λ. (1994). «Η προβληματική τής εκπαίδευσης των αλλοδαπών μαθητών στη χώρα μας. Πρόταση αντιμετώπισης τού προβλήματος» (σ.13). Εισήγηση στο Ζ' Διεθνές Συνέδριο: "Παιδαγωγική Επιστήμη στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Τάσεις και προοπτικές" (διοργάνωση Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος-Πανεπιστήμιο Κρήτης). Έκδ. Πρακτικών Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα 1997, σ. 384-396.

26. Παπακωνσταντίνου, Θ. & Δελλασούδας, Λ. (2000) «Η εκπαίδευση των αλλοδαπών στην Ελλάδα. Αποτελέσματα έρευνας». Έκδοση τής Διαπολιτισμικής Αγωγής: Σειρά θεωρητικών μελετών και πρακτικών εφαρμογών. Επιμέλεια Καθηγητού Γ. Π. Μάρκου. Αθήνα: Πανεπιστήμιο Αθηνών - Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής. (σ. 414) Διαβάστε την έρευνα (Online)

27. Δανασσής-Αφεντάκης, Α. & Δελλασούδας, Λ. (2004). Εφαρμογές μεθοδολογίας επιστημονικής έρευνας. Παράδειγμα: Ηλικία και σχολική επίδοση, Αθήνα: έκδ. τού ιδίου. (σ. 425). ISBN: 960 - 8028 - 06 - X (περίληψηπεριεχόμενα).