Citation:
Abstract:
ISSN 2529-1580.
Η παρούσα δημοσίευση αποτελεί την εισήγησή μας στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΕΠΕΚ για την εκπαιδευτική καινοτομία στη Λάρισα και περιλαμβάνει την περιγραφή και αναδρομή στα τέσσερα σχολικά έτη της εκπόνησης προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων σε γυμνάσια της Θεσσαλονίκης σχετικά με τη διδασκαλία για τα σύγχρονα βιοηθικά ζητήματα σε μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου με καινοτόμα διδασκαλία, όπως με μορφές της Τέχνης (θέατρο-εικαστικά-αφήγηση) και ενεργοποίηση ρόλων (συμμετοχή σε εικονικές επιτροπες βιοηθικής).