ΑΡΧΑΙΑ ΟΡΧΗΣΗ. ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΞΗ

Citation:

ΛΑΖΟΥ ΑΝΝΑ, ΚΟΤΣΑΝΑΔΑΣ ΠΟΛΥΖΩΗΣ. ΑΡΧΑΙΑ ΟΡΧΗΣΗ. ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΞΗ. Συλλογικός τόμος. Αθήνα: ΒΡΟΤΕΑΣ; 2024 pp. 280.

Abstract:

Η μέθοδος διδασκαλίας της αρχαίας όρχησης της Άννας Λάζου – αρχαία όρχηση - αποτελεί διδακτική προσέγγιση (Brousseau 1998), και όταν εξετάζεται από τη σκοπιά μιας διαρκούς νομικής οντολογίας, προσφέρει ένα μοναδικό και πρωτογενές πλαίσιο ανάλυσης, στο οποίο η γνώση και οι πρακτικές διδασκαλίας μπορούν και γίνονται αντιληπτές μέσα από το πρίσμα του δικαίου και της οντολογίας. Αυτή η νομική θεώρηση υπερβαίνει την απλή μετάδοση γνώσεων και εντάσσεται σε μια κανονιστική και δομική λογική, όπου οι διαδικασίες διδασκαλίας και μάθησης ερμηνεύονται ως πράξεις δημιουργίας και διατήρησης μιας σταθερής και ρυθμιζόμενης διδακτικής πραγματικότητας. Αυτή η προοπτική είναι επίσης οντολογική, καθώς θεωρεί τις διδακτικές μεθόδους όχι ως απλά εργαλεία, αλλά ως οντότητες με δική τους ύπαρξη, που ρυθμίζουν τη διαρκή και επαναλαμβανόμενη αλληλεπίδραση μεταξύ του διδάσκοντος, του ορχηστή και της γνώσης.