Educational material

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Γαλάνη, Λ. (2018) Συζητώντας για οικολογικά Προβλήματα: Το παράδειγμα της λίμνης Αράλη. (Εκπαιδευτικό υλικό  για τις παρουσιάσεις στο Ίδρυμα Λασκαρίδη για μαθητές Γυμνασίου) http://www.laskaridisfoundation.org/ekpaideytika-programmata-akadimaikoy-etoys-2018-2019/ .

Γαλάνη, Λ. (2016) Περιβάλλον SOS και δορυφορικές εικόνες – εκπαιδευτικό υλικό για τις παρουσιάσεις στο Ίδρυμα Λασκαρίδη (για μαθητές Λυκείου). http://www.laskaridisfoundation.org/wp-content/uploads/2016/09/%CE%93%CE%A5%CE%9C%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%9F-%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9B%CE%A5%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%A0%CE%91%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%A3%CE%99%CE%91%CE%A3%CE%97.pdf & http://www.laskaridisfoundation.org/ekpedevtika-programmata-2017-2018/ .

Γαλάνη, Λ. (2015 & 2018) Ιστορίες πειρατείας και πειρατών στο Αιγαίο: Μύθος ή Αλήθεια;– Εκπαιδευτικό υλικό για τις παρουσιάσεις στο Ίδρυμα Λασκαρίδη (για μαθητές Γυμνασίου). http://www.laskaridou.gr/ekpedevtika-programmata-2015-2016/ και Εκπαιδευτικό υλικό για τις παρουσιάσεις στο Ίδρυμα Λασκαρίδη τροποποιημένο για μαθητές Δημοτικού http://www.laskaridisfoundation.org/ekpaideytika-programmata-akadimaikoy-etoys-2018-2019/.

Γαλάνη, Λ. (2011) Εκπαιδευτικό υλικό για την επιμόρφωση επιμορφωτών ΠΕ04, Β επιπέδου, http://moodle-at.cti.gr/.

Galani, L. (2009) Geographontas Intl. – σχεδιασμός του διδακτικού υλικού του λογισμικού γεωγραφίας και συγγραφή εκπαιδευτικών ασκήσεων και οδηγιών για τον εκπαιδευτικό Κ-16  σύμφωνα με τα National Geographical Standards, Talent  S.A.

Γαλάνη, Λ. Σουλακέλλης, Ν. (2007) Γεωγράφοντας, λογισμικό, Παιδαγωγική επιμέλεια, Συγγραφή εκπαιδευτικών ασκήσεων, βιβλίο του εκπαιδευτικού και εγχειρίδιο χρήσης για την Α΄ και Β΄ Γυμνασίου,  Talent.

Γαλάνη, Λ. Σουλακέλλης, Ν. (2007) Ταξιδεύοντας με τους χάρτες στην Ελλάδα και στον κόσμο – λογισμικό, Παιδαγωγική επιμέλεια, Συγγραφή εκπαιδευτικών ασκήσεων, βιβλίο του εκπαιδευτικού για την Ε΄και Στ΄Δημοτικού και εγχειρίδιο χρήσης,  Talent. (Το παρόν με την πράξη 43/22-10-2008,  διατίθεται σε όλα τα δημοτικά σχολεία της Ελλάδας).

Παυλόπουλος, Κ. Παρχαρίδης, Ι. Γαλάνη, Α. Γρατσία, Ε. (2006) Εκπαιδευτικό υλικό Γεωγραφίας για την επιμόρφωση των επιμορφωτών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία – Υλικό 35 ωρών– υπεύθυνη Β. Περάκη, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. (http://www.pi-schools.gr/programs/epeaek_b_epipedo/epim_tpe/P2/pe04_B_1_...).

Παυλόπουλος, Κ. Παρχαρίδης, Ι. Γαλάνη, Α. Γρατσία,  Ε. (2006) Εκπαιδευτικό υλικό Γεωγραφίας για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία – Υλικό 200 ωρών– υπεύθυνη Β. Περάκη, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. (http://www.pi-schools.gr/programs/epeaek_b_epipedo/epim_tpe/P2/pe04_A_1_...).

Περάκη, Β. Γαλάνη, Λ. (2005) Εκπαιδευτικό υλικό για τη Γεωγραφία και Βιολογία Γυμνασίου για άτομα με Δυσκολίες Μάθησης, Προσαρμογές Αναλυτικών Προγραμμάτων για τις Φυσικές επιστήμες στο Γυμνάσιο, Σχέδια Διδασκαλίας και υποστηρικτικό υλικό για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Γαλάνη, Λ. (2002) «Ο Ξεφτέρης ταξιδεύει στην Ελλάδα», Συγγραφή παιδαγωγικού εγχειριδίου ασκήσεων και υλικού για το e-class για το λογισμικό, SIEM.

Γαλάνη, Λ. Τσουνάκος, Θ. (2000) Γεωγραφία Ε΄και ΣΤ΄τάξεων του Δημοτικού σχολείου – Δραστηριότητες, ΟΕΔΒ.

Γαλάνη, Λ. (2000) «Βιοποικιλότητα» υποενότητες Παράκτιες Περιοχές και Τουρισμός, υπεύθυνος: Α. Λεγάκις, Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας.

Γαλάνη Λ. – Γρατσία Ε.- Θεολογίτου Κ. (2000), «Η ενέργεια στη ζωή μας» Διαθεματικό εκπαιδευτικό υλικό για την Ευέλικτη Ζώνη, Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, ΣΕΠΠΕ Αθήνα, υπεύθυνος: Α. Κωστάκος. Το ίδιο υλικό κυκλοφορεί και σε cd-rom  α. Τετράδιο εργασιών για το μαθητή β. Βιβλίο του Εκπαιδευτικού