Projects

FUNDED RESEARCH PROGRAMMES

TEAM LEADER

Inclusive Education Model Development and Training, World Bank and Republic of Kazakhstan 2020-2024, RFP No.:  #KZEMP/QCBS-12, Worldbank, Kazakhstan, 1.11.2023 – 1.7.2024)

Ψηφιοποίηση, τεκμηρίωση και πολυκαναλική διάθεση του υλικού της Καϊρείου Βιβλιοθήκης Άνδρου», του ΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΟΥ, σύμφωνα με τους όρους της Α.Π. 339/2022 διακήρυξης, Talent, Ανάδοχος: σύμπραξη A.M.S., ΤΑΛΕΝΤ, MainSys, 12.12.2022-12.11.2023 [Digitization, documentation and multichannel availability of the material of the Kairios Library of Andros", of the Municipality of Andros, according to the terms of the A.P. 339/2022 notice, Talent, Contractor: partnership A.M.S., TALENT, MainSys, 12.12.2022-12.11.2023]

Heatwaves Awareness Education through Online Learning (HEAT), Erasmus+, KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education, EL01 - Greek State Scholarship's Foundation (IKY), KE 19459, 1.12.2022-31.11.2024 (250K) 

Representations of identities through technology, Γ.Γ.Ε.Τ. - Εθνική Συμμετοχή 2019, Διαύγεια ΑΔΑ Ω5ΡΩ46ΨΖ2Ν-Μ59, KE 18328, 1.1.2022 - 25.5.2022 (1,8 xE).

Eurocraft2: Update - Επικαιροποίηση λογισμικού για την επικοινωνία της πολιτισμικής κληρονομιάς, Γ.Γ.Ε.Τ. - Εθνική Συμμετοχή 2018, Διαύγεια ΑΔΑ Ψ81546ΨΖ2Ν-45Ε, ΚΕ 17880, 4.8.2021-31.12.2021 (4,0 xE). 

Developing Textbook Evaluation Requirements and Capacity Building of Experts, World Bank and Republic of Kazakstan 2020-2021, KZEMP/QCBS-01, KE 17264 (1,3 εΕ).

CoHERE: Critical Heritages: performing and representing identities in Europe με αριθμό 693289, δράση ΗΟRΙΖΟΝ 2020: REFLECTIVE SOCIETIES: CULTURAL HERITAGE AND EUROPEAN IDENTITIES, 2016 – 2019 https://research.ncl.ac.uk/cohere/   και κωδικό ΕΛΚΕ 13477 (2,5 εΕ).

Έρευνα με παραδοτέο τη δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου με θέμα τον πολιτισμό, KE 14852, 2018-2019. (4,0xΕ). [Research: create an e-book on cultural heritage, KE 14852, 2018-2019 (4.0xE).]

Διαμορφώνοντας μικρούς ερευνητές: Τα εργαστήρια μουσείων ως μορφή άτυπης εκπαίδευσης για την διερεύνηση και κατανόηση εννοιών των γεωεπιστημών που σχετίζονται με το γεωλογικό χρόνο και τα απολιθώματα μέσα σε αυτόν, Χρηματοδοτούμενο από το ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ (2017). [Shaping young researchers: Museum workshops as a form of informal education for exploring and understanding geoscience concepts related to geologic time and the fossils, Funded by the PTE, EKPA (2017)]

MEMBER OF RESEARCH TEAMS

Schools against Fake News for a cooler future (SchoolFan), KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education, Erasmus+,  (2023-2025)

eUropeaN cIvic Teacher Academy (UNI-T), ERASMUS+  EDU-2021-PEX-TEACH-ACA. Contract number 101056293. (01/07/2022 - 30/06/2025), 

Έργο με Κ.Ε 17236 τίτλο: «Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (ολιστική προσέγγιση)», Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», συγχρηματοδότηση από το ΕΚΤ και από Εθνικούς Πόρους, 15/2/2021 έως 31/7/2021. [Project: "Rapid training of teachers in the implementation of distance education (holistic approach)", - Operational Program "Human Resource Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020", co-financing by the National Documentation Center and National Resources, 15/2/2021 to 31/7/2021, contract number 17236]

Έρευνα ΙΚΥ/ΕΜΣ 2019, «Εκπόνηση Μελέτης αποτίμησης αντίκτυπου(impact study)  του Προγράμματος  ERASMUS+/Δια βίου Εκπαίδευση (2014-2020)» Επιστημονική Στήριξη Έρευνας  (Εμπειρογνώμονας) και αποτίμηση του αντίκτυπου σε Φορείς και ΜΚΟ με εκπόνηση αντίστοιχης μελέτης, επιστημονικός υπεύθυνος έρευνας Α. Κυρίδης – διάρκεια 6 μήνες. [Research IKY/EMS 2019, "Preparation of an impact study of the ERASMUS+/Lifelong Learning Programme (2014-2020)" Scientific Research Support (Expert) and impact assessment in Institutions and NGOs with the preparation of a corresponding study, scientific manager A. Kyridis - duration 6 months]

Έρευνα ΙΚΥ/ΕΜΣ 2018, «Εκπόνηση Μελέτης αποτίμησης αντίκτυπου(impact study)  του Προγράμματος  ERASMUS+/Εκπαίδευση Ενηλίκων (2014-2020)» Επιστημονική Στήριξη Έρευνας  (Εμπειρογνώμονας) και αποτίμηση του αντίκτυπου σε ΙΕΚ και ΚΕΚ με εκπόνηση αντίστοιχης μελέτης, επιστημονικός υπεύθυνος έρευνας Α. Κυρίδης – διάρκεια 6 μήνες. [Research IKY/EMS 2018, "Preparation of an impact study of the ERASMUS+/Adult Education Programme (2014-2020)" Scientific Research Support (Expert) and impact assessment in VETs with the preparation of a corresponding study, scientific supervisor A. Kyridis - duration 6 months.]

Έρευνα ΙΚΥ/ΕΜΣ 2017, «Εκπόνηση Μελέτης αποτίμησης αντίκτυπου(impact study)  του Προγράμματος  ERASMUS+/Σχολική Εκπαίδευση (2014-2020) & του Προγράμματος LLP/Comenius (2007-2013)» Επιστημονική Στήριξη Έρευνας  (Εμπειρογνώμονας) και αποτίμηση του αντίκτυπου στην Α/θμια και β/θμια Εκπαίδευση με εκπόνηση αντίστοιχης μελέτης, επιστημονικός υπεύθυνος έρευνας Α. Κυρίδης – διάρκεια 6 μήνες. [Research IKY/EMS 2017, "Preparation of an impact study of the ERASMUS+/School Education Programme (2014-2020) & the LLP/Comenius Programme (2007-2013)" Scientific Research Support (Expert) and impact assessment in primary and secondary education with the preparation of a corresponding study, scientific supervisor A. Kyridis - duration 6 months.]

Geostreams, Exploiting User-Generated Geospatial Content Streams (2013 – 2015), partially supported by the FP7 – Research for SMEs programme of the European Commission, contract number FP7-SME-2012-315631, http://geostream.imsi.athenarc.gr/index.html 

Διάδρασις (2014) Διαγενεακό Πρόγραμμα Δια βίου Μάθησης: Ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και δια βίου μάθηση, Επιστ. υπευθ. Α. Κυρίδης, ΑΠΘ. [Diadrasis (2014) Intergenerational Lifelong Learning Programme: vulnerable social groups and lifelong learning, Suppl. A. Kiridis, Aristotle University of Thessaloniki.]

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, «Μέθοδος και φιλοσοφία της απεικόνισης διαδοχής πολιτισμών στον ελληνικό χωρόχρονο - Χαρτογράφηση αρχαιολογικών χώρων-παλαιογεωγραφία με χρήση νέων τεχνολογιών»-«Ψηφιακή Παλαιογεωγραφία», ΓΓΕΤ (2010-2013). http://www.geoarchaeology.gr/ [Harokopio University, "Method and philosophy of imaging the succession of civilizations in Greek space and time - Mapping of archaeological sites - Paleogeography using new technologies" - "Digital Paleogeography", GSET (2010-2013).]

«Αναλυτικά Προγράμματα για τις Φυσικές Επιστήμες – Προτάσεις διδακτικών εφαρμογών για μαθητές με δυσκολίες Μάθησης», (2005) Υπεύθυνη έρευνας: Μ. Τζουριάδου –Για την ομάδα των Φυσικών Επιστημών: Περάκη, Β. Τσελφές, Β. Γαλάνη, Λ. Φασουλόπουλος, Γ. Ραγγούσης, Θ. : Εκπαιδευτικό υλικό για τη Γεωγραφία Γυμνασίου για μαθητές με Δυσκολίες Μάθησης, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. ["Curricula for Science - Suggestions for teaching applications for students with learning difficulties", (2005) Researcher: M. Tzouriadou -For the Science Group: For Physical Sciences, P. Tsefes, V. For the following subjects: Physics, P. Tsefes, V. Tsefes, B. Galani, L. Fasoulopoulos, G. Rangousis, Th. : Educational material for Geography in Secondary School for students with Learning Difficulties, Pedagogical Institute.]

NON-FUNDED RESEARCH PROGRAMMES

Γαλάνη, Λ. «Οι αντιλήψεις των παιδιών για τους ανοιχτούς χώρους της πόλης – Τα παιδιά συμμετέχουν στον αστικό σχεδιασμό – Μελέτη περίπτωσης: η πλατεία». (2010-2013). [Galani, L. "Children's perceptions of open spaces in the city - Children participate in urban planning - Case study: the square". (2010-2013).]

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Τσουνάκος Θ. Γαλάνη, Λ. Περάκη, Β. (2007-2010) «Αξιολόγηση των νέων χαρτών που σχεδίασε το Π.Ι. για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση». [Pedagogical Institute, Tsounakos, Th. Galani, L. Peraki, V. (2007-2010) "Evaluation of the new maps designed by the P.I. for Secondary Education".]

Γαλάνη, Λ., (2007) Πιλοτική εφαρμογή του λογισμικού «Ταξιδεύοντας με τους χάρτες στην Ελλάδα και στον Κόσμο»: 1ο Δ.Σ. Ν. Ψυχικού στην Ε΄ και Στ΄ τάξη σε εργαστήριο υπολογιστών και με χρήση ενός Η/Υ στην τάξη, Ν. Ψυχικό. [Galani, L., (2007) Pilot application of the software "Travelling with maps in Greece and the World".]

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Σιγάλας, Γ. Κατσαρός, Γ. Γαλάνη, Λ. (2000-2003) «Αξιολογική έρευνα του διδακτικού πακέτου «Ελεύθερο Σχέδιο της Α΄ Ενιαίου Λυκείου». [Pedagogical Institute, Sigalas, G. Katsaros, G. Galani, L. (2000-2003) "Evaluative research of the teaching package "Free Drawing of the first year of the Secondary School".]

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο,  Γ. Σιγάλας – Γ. Κατσαρός – Ε. Μπούντα-Λ. Γαλάνη- Κ. Παγώνης (1998-2003) «Έρευνα για τα μαθήματα επιλογής των τριών τάξεων του Ενιαίου Λυκείου με ειδικότερο ενδιαφέρον για τα μαθήματα «Αισθητική Αγωγή» «Ελεύθερο Σχέδιο» και «Ιστορία της Τέχνης». [Pedagogical Institute, G. Sigalas - C. Katsaros - E. Budda - L. Galanis - K. Pagonis (1998-2003) "Research on the elective courses of the three grades of the Ninios Lyceum with special interest in the courses "Aesthetic Education" "Free Drawing" and "History of Art".]


NATIONAL STRATEGIG REFERENCE FRAMEWORK (NSRF) PROGRAMMES (TEAM MEMBER)

 “Ανάπτυξη μιας προηγμένης, καινοτόμου και state-of-the-art υποδομής ψηφιακών εκπαιδευτικών παιγνίων απόδρασης (escape games), για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα” με ακρωνύμιο «Απόδραση στον Πολιτισμό», κωδ. Έργου: Τ2ΕΔΚ-02992, συνέργεια των ΙΤΥΕ, ΑΠΟΠΛΟΥ, ΕΠΕΟΤ, ΔΡΑΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ: «Ερευνώ – Δημιουργώ – Καινοτομώ Β’ Κύκλος», Κωδικός Ενέργειας: 2231335, εγκρίθηκε Δεκέμβριος 2019 (771.000 Ε).

 «Μεσόγειος, ταξίδια ανδρείας: Διαδραστική αφήγηση για τη Θόλο του ΙΜΕ» στο πλαίσιο του έργου «Ενσωμάτωση και προγραμματισμός στην πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας του ΙΜΕ», Τάλεντ ΑΕ, Αναθέτουσα Αρχή: Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, 2015.

«Αρχαίες ελληνικές μηχανές» στο πλαίσιο του έργου «Ανάπτυξη ψηφιακής πλατφόρμας και εφαρμογών Serious Games: Ενσωμάτωση και προγραμματισμός των μοντέλων στην πλατφόρμα». Αναθέτουσα Αρχή: Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, 2015.

Εν Αθήναις Αρχαιολογική Εταιρεία: Δημιουργία χαρτών  και  παιχνιδιού προσέγγισης των αρχαιολογικών χώρων και των ευρημάτων στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιοποίηση και επεξεργασία του περιεχομένου, υλοποίηση κέντρου παροχής ψηφιακών αρχαιολογικών υπηρεσιών, τεκμηρίωσης και εκπαίδευσης και ανάπτυξη των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και εφαρμογών, ανοιχτά δεδομένα και διαχείριση δικαιωμάτων και Δράσεις δημοσιότητας των αποτελεσμάτων και ανάδειξη της συνδρομής της Ε.Ε», Τάλεντ ΑΕ, Αναθέτουσα Αρχή: Εν Αθήναις Αρχαιολογική Εταιρεία, 2014-2015.

 Γεννάδειος βιβλιοθήκη: στο πλαίσιο του έργου «Ανάπτυξη Εφαρμογών Διαχείρισης» της Πράξης «Ψηφιακή Πρόσβαση στη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη», Tάλεντ ΑΕ, Αναθέτουσα Αρχή: Γεννάδιος Βιβλιοθήκη, 2014-2015.

«Ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών για την e-πρόσβαση σε εφαρμογές του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού Πολιτιστικού και Εκπαιδευτικού περιεχομένου: Η Μεσόγειος» Συγγραφή και εμπλουτισμός άρθρων για την ψηφιακή εφαρμογή της Μεσογείου στο πλαίσιο του έργου «Ανάπτυξη Διαδικτυακών εφαρμογών για την e πρόσβαση σε Εφαρμογές του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού Πολιτιστικού και Εκπαιδευτικού Περιεχομένου», Τάλεντ ΑΕ, Αναθέτουσα Αρχή: Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού- Έργο Ψηφιακή Σύγκλιση, 2012 -2015.

«Πολιτισμικός Οδηγός της Αθήνας για φορετές συσκευές» στο πλαίσιο του έργου «Ανάπτυξη Εφαρμογών πρόσβασης στις ψηφιακές συλλογές του ΙΜΕ και στοχευμένου πολιτιστικού και εκπαιδευτικού περιεχομένου και δράσεις προβολής» «Talent Α.Ε. Πληροφορικής» - «Εκδόσεις Καστανιώτη Α.Ε.Β.Ε.», Τάλεντ ΑΕ, Αναθέτουσα Αρχή:  Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού- Έργο Ψηφιακή Σύγκλιση, 2012 -  2015.

American School of Classical Studies at Athens (ASCA) & Talent, Αρχαία Αγορά: Website παρουσίασης του χώρου και των εκθεμάτων του μουσείου – εκπαιδευτικά παιχνίδια γνωριμίας με το χώρο και τα εκθέματα, Τάλεντ ΑΕ, Αναθέτουσα Αρχή:  American School of Classical Studies at Athens (2012) http://www.talent.gr/attalos/building.php (ελληνικά και αγγλικά).