Διεθνείς τόμοι πρακτικών
Bampasidis, G., Galani, A., Parcharidis, I., Lambrinos, N. Skordoulis, C. (2021) Spaceborne teaching resources: Critical evaluation of Remote Sensing software packages for upper primary and secondary education, χχχ (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 12ου Πανελλήνιου και Διεθνούς Συνεδρίου «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», σ. χ-ψ, ΠΔΜ, Φλώρινα, 25-27 Σεμπεμβρίου 2020, (υπό έκδοση).
Babasidis, G. Galani, L. Koutromanos, G. (2019) Astronomy in Education: Simulating Space Research Experiment in the Classroom by writing Computer Codes (poster, abstract & paper), INTED Proceedings 11th-13th March 2019, Valencia, Spain ISSN: 2340-1079, ISBN: 978-84-09-08619-1 pp.5614-5622 https://library.iated.org/view/BAMPASIDIS2019AST.
Koutromanos, G. Galani, L. Karatza, A. Skordoulis, C. Babalis, Th. (2019). ”In Service teachers beliefs about critical heritages: The case of Coheres’ Eurocraft Serious Game”, INTED Proceedings 11th-13th March 2019, Valencia, Spain ISSN: 2340-1079, ISBN: 978-84-09-08619-1 pp.4060-4070 http://library.iated.org/ & https://library.iated.org/view/KOUTROMANOS2019INS (abstract & paper).
Fili, Chr. Galani, L. Koutlis, M. (2013) Mathematical Thinking and Tools through the Ages, Collection of Articles, 2013 Beijing International Forum on People to People Friendship, pp. 234-237 & 524-527.
Galani, L. Kritikos, G. Theodorakopoulou, K. Skentos, A. Pavlopoulos K. (2013) «GIS as an educational tool: Mapping cultural sites in Greek space-time», 13th International Congress, Chania, Bulletin of the Geological Society of Greece, vol. XLVII.
Ελληνικοί τόμοι πρακτικών
Γεωργίου, Μ. Ζιώγκα, Κ. & Γαλάνη, Λ. (2019) Kριτική προσέγγιση του χώρου διερευνητικής μάθησης (Ιnquiry Learning Space- ILS) της ψηφιακής πλατφόρμας Go-Lab, στο 6ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο της ΕΤΠΕ «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΕΚΠΑ - Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ) Αθήνα, 18 - 20 Οκτωβρίου.
Κωνσταντακάτος, Γ. Μαρώση, Κ.Μ. Γαλάνη, Λ. & Κόλλας, Σ. (2019) Η αποτελεσματικότητα της χρήσης της εφαρμογής SketchUp στη χωρική δεξιότητα της νοητικής περιστροφής σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς, στο 6ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο της ΕΤΠΕ «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΕΚΠΑ - Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), Αθήνα, 18 - 20 Οκτωβρίου.
Γιούλα, Π. Σταράκης, Ι. Γαλάνη, Λ. (2019) Διδακτική προσέγγιση εννοιών σχετικών με τον γεωλογικό χρόνο σε ένα πλαίσιο άτυπης εκπαίδευσης για μαθητές/τριες ΣΤ' δημοτικού, 11o Πανελλήνιο Συνέδριο – ΕΝΕΦΕΤ «Επαναπροσδιορίζοντας τη Διδασκαλία και Μάθηση των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας στον 21ο αι.», 19-21 Απριλίου, Φλώρινα.
Καρατζά, Α. Γαλάνη, Λ. Παρχαρίδης, Ι. (2019) Αντιλήψεις μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τις μεταβολές των παγετώνων μετά από διδακτικές προσεγγίσεις με χρήση δορυφορικών εικόνων, 11o Πανελλήνιο Συνέδριο – ΕΝΕΦΕΤ «Επαναπροσδιορίζοντας τη Διδασκαλία και Μάθηση των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας στον 21ο αι.», 19-21 Απριλίου, Φλώρινα.
Κωνσταντακάτος, Γ. Γαλάνη, Λ. & Σκορδούλης, Κ. (2019) Διερεύνηση βελτίωσης των χωρικών ικανοτήτων σε φοιτητές μέσω χρήσης ψηφιακών εφαρμογών χωρικής απεικόνισης, 11o Πανελλήνιο Συνέδριο – ΕΝΕΦΕΤ «Επαναπροσδιορίζοντας τη Διδασκαλία και Μάθηση των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας στον 21ο αι.», 19-21 Απριλίου, Φλώρινα.
Κασαβέτη, OE. Γαλάνη, Λ. & Κακάμπουρα, Ρ. (2018). “Πολιτιστική Κληρονομιά, Ευρωπαϊκή Ταυτότητα, Νέες Τεχνολογίες: Ανιχνεύοντας τις πολλαπλές διαστάσεις της πλατείας Κοτζιά μέσα από το CoHERE” Πρακτικά του 2oυ Πανελλήνιου Συνεδρίου Ψηφιοποίησης Πολιτιστικής Κληρονομιάς - 2017 http://www.euromed2017.eu/documents/euromed2017-conference-proceedings_Final_2v02.pdf σελ.554-561.
Μαρώση Κ.Μ. Γκιόλμας, Αρ. Σκορδούλης, Κ. Μαυρικάκη, Ευ. & Γαλάνη Α. (2018) Κατασκευή και Διδακτική Αξιοποίηση του Hydrobot από Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούς, στο Πλαίσιο μιας Εκπαίδευσης STEM με Στόχο τον Επιστημονικό Γραμματισμό, Πανελλήνιο Συνέδριο Scientix για την Εκπαίδευση STEM Ε.Μ.Π. 3-4 Σεπτεμβρίου, σελ. 285-295.
Κωνσταντακάτος, Γ. Γαλάνη, Λ. Σκορδούλης, Κ. & Κουτρομάνος, Γ. (2018) Ανάπτυξη διδακτικού σεναρίου με χρήση Τηλεπισκόπησης, Γεωπληροφορικής και Τρισδιάστατης Εκτύπωσης βασισμένη στο πεδίο STEM, Πανελλήνιο Συνέδριο Scientix για την Εκπαίδευση STEM Ε.Μ.Π. 3-4 Σεπτεμβρίου, σελ. 149-155.
Καρατζά, Α. Γαλάνη, Λ. & Κουτρομάνος, Γ. (2017) Η ένταξη των ψηφιακών τεχνολογιών μέσω των δορυφορικών εικόνων στο σχολείο: Αξιολόγηση του σχεδίου εργασίας της ESA “Κλιματική αλλαγή και παγετώνες” – Προτάσεις, στο Κ. Παπανικολάου, Α. Γόγουλου, Δ. Ζυμπίδης, Α. Λαδιάς, Ι. Τζωρτζάκης, Θ. Μπράτιτσης, Χ. Παναγιωτακόπουλος (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», σ. 37-48, Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, 21-23 Απριλίου 2017.ISSN 2529-0924, ISBN 978-618-83186-0-1.
Δρακάτου, Μ.Λ. Γαλάνη, Λ. & Παρχαρίδης, Ις. (2017) Ενίσχυση του Ενδιαφέροντος των Μαθητών για την Τηλεπισκόπηση και τις Δορυφορικές εικόνες μέσα από τη μη τυπική εκπαίδευση, στο Κ. Παπανικολάου, Α. Γόγουλου, Δ. Ζυμπίδης, Α. Λαδιάς, Ι. Τζωρτζάκης, Θ. Μπράτιτσης, Χ. Παναγιωτακόπουλος (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», σ. 4-14, Ανώτατη Σχολή ΠΑΙδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, 21-23 Απριλίου 2017.ISSN 2529-0924, ISBN 978-618-83186-0-1.
Λιώση, Αγγ., Σταράκης, Ι., Γαλάνη, Α. (2017) «Η αξιοποίηση του Scratch στο μάθημα της Γεωγραφίας: Η διδασκαλία των εποχών». 9o ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΠΕ, Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος 28-30 Απριλίου.
Αγγέλου, Γ. Γαλάνη, Α. & Μαυρικάκη, Ευ. (2017) Εκπαιδεύοντας τους μαθητές να συμμετέχουν στον αστικό σχεδιασμό: Μια πιλοτική εφαρμογή, 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 7 Απριλίου, Κρήτη σελ. 147-154.
Γαλάνη, Λ. (2016) «Προφορικές και ψηφιακές αφηγήσεις στη Γεωγραφία: Ένας εναλλακτικός τρόπος προσέγγισης του Προγράμματος Σπουδών» 1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο «Ζητήματα Θεωρίας και Πράξης στην Εκπαίδευση: Σύγχρονες τάσεις και κατευθύνσεις», Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λακωνίας- Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λακωνικής.
Γαλάνη, Λ. (2015) Προεκτείνοντας τα Προγράµµατα Σπουδών Γεωγραφίας µε τη χρήση δορυφορικών εικόνων – Προτάσεις, 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο στη ∆ιδακτικη των Φυσικών Επιστηµών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση 8-10 Μαϊου, ΑΠΘ.
Γαλάνη, Λ. (2012) Σχολιάζοντας τη διαβούλευση στον τόμο εργασιών της επιστημονικής ημερίδας με θέμα “Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Συμβουλευτική: Ένας κρίσιμος θεσμός σε Κρίση;”, Express Publishing, σ. 175-179 ISBN: 978-960-361-484-5.
Τσουνάκος, Θ. Γαλάνη, Λ. Περάκη, Β. (2010) Προβλήματα Ανάγνωσης και Ερμηνείας της κλίμακας των χαρτών από μαθητές της Α΄ και Β΄ Γυμνασίου, 9ο Πανελλήνιο Γεωγραφικό συνέδριο, Αθήνα 4-6 Νοεμβρίου, σ. 788-795.
Γαλάνη, Λ. Κουτλής, Μ. Μαντές, Θ. (2009) Γεωγράφοντας με την διαδραστική υδρόγειο Cruiser Earth, 1ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ένταξη και Χρήση ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία https://www.etpe.gr/conf/?cid=14, 24-26 Απριλίου, Βόλος, πρακτικά σ. 412-418 https://www.etpe.gr/custom/pdf/etpe1391.pdf
Γαλάνη, Λ. Σουλακέλλης, Ν. Κουτλής, Μ. (2009) «Ταξιδεύοντας με τους χάρτες στην Ελλάδα και στον κόσμο», 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της επικοινωνίας στη Διδακτική πράξη», Σύρος 8-10 Μαΐου, πρακτικά Τόμος Β', σελ 634-644.
Γαλάνη, Λ. Τσουνάκος, Θ. Παυλόπουλος, Κ. (2009) Εκπαιδευτική χρήση του διαδικτύου στο μάθημα της Γεωλογίας - Γεωγραφίας: Οι δορυφορικές εικόνες του www.geografia.gr, 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της επικοινωνίας στη Διδακτική πράξη», Σύρος 8-10 Μαΐου, πρακτικά Τόμος Α', σελ 34-44.
Γαλάνη, Λ. Σουλακέλλης, Ν. Κουτλής, Μ. (2007) «Ταξιδεύοντας με τους χάρτες στην Ελλάδα και στον Κόσμο» και «Γεωγράφοντας»: Μια προσέγγιση της σχολικής Γεωγραφίας μέσα από τη χρήση και το σχεδιασμό διαδραστικών χαρτών, 8ο Πανελλήνιο Γεωγραφικό Συνέδριο, σ. 728-736.
Σιγάλας, Γ. Κατσαρός, Γ. Μπούντα, Ε. Γαλάνη Λ. (2003) «Έρευνα για τα μαθήματα επιλογής των τριών τάξεων του Ενιαίου Λυκείου με ειδικότερο ενδιαφέρον για τα μαθήματα «Αισθητική Αγωγή», «Ελεύθερο Σχέδιο» και «Ιστορία της Τέχνης», δημοσίευση στο τεύχος της Επιστημονικής Ημερίδας «Ερευνητικές δραστηριότητες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Ένα νέο άνοιγμα στην Κοινωνία», Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 26 Φεβρουαρίου, σ. 17-20.
Τσουνάκος, Θ. Γαλάνη, Λ. Περάκη, Β. (2002) «Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών όπως προκύπτουν από τα προγράμματα Σπουδών Γεωγραφίας», στο Κόκκοτας κ.ά. (επιμ.) Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου 18-21 Απριλίου, «Η Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Κοινωνία της Πληροφορίας», 781-787, Αθήνα: Γρηγόρη http://old.primedu.uoa.gr/sciedu/EDIFEWEB/conferenceApril2002/conferApr2...
Περάκη, Β. Ρόκκα, Α. Γαλάνη, Λ. Κατσαρός, Γ. (2002) «Διδάσκοντας Γεωγραφία στο Δημοτικό σχολείο - Μια διδακτική προσέγγιση μέσα από το βιβλίο της Γεωγραφίας της Ε΄ τάξης του Δημοτικού», πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνέδριου Γεωγραφίας, Νοέμβριος, τόμος Ι, σ. 564-572.
Γαλάνη, Λ. Τσουνάκος, Θ. (2002) «Τα νέα Προγράμματα Σπουδών της Γεωγραφίας για την υποχρεωτική εκπαίδευση», περιοδικό Ε.ΔΙ.ΦΕ., 9 Φεβρουαρίου, http://old.primedu.uoa.gr/sciedu/EDIFEWEB/imerida/imerida9_2_2002.htm & http://old.primedu.uoa.gr/sciedu/EDIFEWEB/imerida/progr9_2_2002.htm
Γαλάνη, Λ. (2000) «Οργάνωση μιας διδακτικής ενότητας της Γεωγραφίας: Αυστραλία», Πρακτικά Εκπαιδευτικής Ημερίδας, Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία, Αρσάκεια – Τοσίτσεια σχολεία, – Ιανουάριος, σ.113-123.
Bampasidis, G., Galani, A., Parcharidis, I., Lambrinos, N. Skordoulis, C. (2021) Spaceborne teaching resources: Critical evaluation of Remote Sensing software packages for upper primary and secondary education, χχχ (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 12ου Πανελλήνιου και Διεθνούς Συνεδρίου «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», σ. χ-ψ, ΠΔΜ, Φλώρινα, 25-27 Σεμπεμβρίου 2020, (υπό έκδοση).
Babasidis, G. Galani, L. Koutromanos, G. (2019) Astronomy in Education: Simulating Space Research Experiment in the Classroom by writing Computer Codes (poster, abstract & paper), INTED Proceedings 11th-13th March 2019, Valencia, Spain ISSN: 2340-1079, ISBN: 978-84-09-08619-1 pp.5614-5622 https://library.iated.org/view/BAMPASIDIS2019AST.
Koutromanos, G. Galani, L. Karatza, A. Skordoulis, C. Babalis, Th. (2019). ”In Service teachers beliefs about critical heritages: The case of Coheres’ Eurocraft Serious Game”, INTED Proceedings 11th-13th March 2019, Valencia, Spain ISSN: 2340-1079, ISBN: 978-84-09-08619-1 pp.4060-4070 http://library.iated.org/ & https://library.iated.org/view/KOUTROMANOS2019INS (abstract & paper).
Fili, Chr. Galani, L. Koutlis, M. (2013) Mathematical Thinking and Tools through the Ages, Collection of Articles, 2013 Beijing International Forum on People to People Friendship, pp. 234-237 & 524-527.
Galani, L. Kritikos, G. Theodorakopoulou, K. Skentos, A. Pavlopoulos K. (2013) «GIS as an educational tool: Mapping cultural sites in Greek space-time», 13th International Congress, Chania, Bulletin of the Geological Society of Greece, vol. XLVII.
Ελληνικοί τόμοι πρακτικών
Γεωργίου, Μ. Ζιώγκα, Κ. & Γαλάνη, Λ. (2019) Kριτική προσέγγιση του χώρου διερευνητικής μάθησης (Ιnquiry Learning Space- ILS) της ψηφιακής πλατφόρμας Go-Lab, στο 6ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο της ΕΤΠΕ «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΕΚΠΑ - Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ) Αθήνα, 18 - 20 Οκτωβρίου.
Κωνσταντακάτος, Γ. Μαρώση, Κ.Μ. Γαλάνη, Λ. & Κόλλας, Σ. (2019) Η αποτελεσματικότητα της χρήσης της εφαρμογής SketchUp στη χωρική δεξιότητα της νοητικής περιστροφής σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς, στο 6ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο της ΕΤΠΕ «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΕΚΠΑ - Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), Αθήνα, 18 - 20 Οκτωβρίου.
Γιούλα, Π. Σταράκης, Ι. Γαλάνη, Λ. (2019) Διδακτική προσέγγιση εννοιών σχετικών με τον γεωλογικό χρόνο σε ένα πλαίσιο άτυπης εκπαίδευσης για μαθητές/τριες ΣΤ' δημοτικού, 11o Πανελλήνιο Συνέδριο – ΕΝΕΦΕΤ «Επαναπροσδιορίζοντας τη Διδασκαλία και Μάθηση των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας στον 21ο αι.», 19-21 Απριλίου, Φλώρινα.
Καρατζά, Α. Γαλάνη, Λ. Παρχαρίδης, Ι. (2019) Αντιλήψεις μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τις μεταβολές των παγετώνων μετά από διδακτικές προσεγγίσεις με χρήση δορυφορικών εικόνων, 11o Πανελλήνιο Συνέδριο – ΕΝΕΦΕΤ «Επαναπροσδιορίζοντας τη Διδασκαλία και Μάθηση των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας στον 21ο αι.», 19-21 Απριλίου, Φλώρινα.
Κωνσταντακάτος, Γ. Γαλάνη, Λ. & Σκορδούλης, Κ. (2019) Διερεύνηση βελτίωσης των χωρικών ικανοτήτων σε φοιτητές μέσω χρήσης ψηφιακών εφαρμογών χωρικής απεικόνισης, 11o Πανελλήνιο Συνέδριο – ΕΝΕΦΕΤ «Επαναπροσδιορίζοντας τη Διδασκαλία και Μάθηση των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας στον 21ο αι.», 19-21 Απριλίου, Φλώρινα.
Κασαβέτη, OE. Γαλάνη, Λ. & Κακάμπουρα, Ρ. (2018). “Πολιτιστική Κληρονομιά, Ευρωπαϊκή Ταυτότητα, Νέες Τεχνολογίες: Ανιχνεύοντας τις πολλαπλές διαστάσεις της πλατείας Κοτζιά μέσα από το CoHERE” Πρακτικά του 2oυ Πανελλήνιου Συνεδρίου Ψηφιοποίησης Πολιτιστικής Κληρονομιάς - 2017 http://www.euromed2017.eu/documents/euromed2017-conference-proceedings_Final_2v02.pdf σελ.554-561.
Μαρώση Κ.Μ. Γκιόλμας, Αρ. Σκορδούλης, Κ. Μαυρικάκη, Ευ. & Γαλάνη Α. (2018) Κατασκευή και Διδακτική Αξιοποίηση του Hydrobot από Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούς, στο Πλαίσιο μιας Εκπαίδευσης STEM με Στόχο τον Επιστημονικό Γραμματισμό, Πανελλήνιο Συνέδριο Scientix για την Εκπαίδευση STEM Ε.Μ.Π. 3-4 Σεπτεμβρίου, σελ. 285-295.
Κωνσταντακάτος, Γ. Γαλάνη, Λ. Σκορδούλης, Κ. & Κουτρομάνος, Γ. (2018) Ανάπτυξη διδακτικού σεναρίου με χρήση Τηλεπισκόπησης, Γεωπληροφορικής και Τρισδιάστατης Εκτύπωσης βασισμένη στο πεδίο STEM, Πανελλήνιο Συνέδριο Scientix για την Εκπαίδευση STEM Ε.Μ.Π. 3-4 Σεπτεμβρίου, σελ. 149-155.
Καρατζά, Α. Γαλάνη, Λ. & Κουτρομάνος, Γ. (2017) Η ένταξη των ψηφιακών τεχνολογιών μέσω των δορυφορικών εικόνων στο σχολείο: Αξιολόγηση του σχεδίου εργασίας της ESA “Κλιματική αλλαγή και παγετώνες” – Προτάσεις, στο Κ. Παπανικολάου, Α. Γόγουλου, Δ. Ζυμπίδης, Α. Λαδιάς, Ι. Τζωρτζάκης, Θ. Μπράτιτσης, Χ. Παναγιωτακόπουλος (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», σ. 37-48, Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, 21-23 Απριλίου 2017.ISSN 2529-0924, ISBN 978-618-83186-0-1.
Δρακάτου, Μ.Λ. Γαλάνη, Λ. & Παρχαρίδης, Ις. (2017) Ενίσχυση του Ενδιαφέροντος των Μαθητών για την Τηλεπισκόπηση και τις Δορυφορικές εικόνες μέσα από τη μη τυπική εκπαίδευση, στο Κ. Παπανικολάου, Α. Γόγουλου, Δ. Ζυμπίδης, Α. Λαδιάς, Ι. Τζωρτζάκης, Θ. Μπράτιτσης, Χ. Παναγιωτακόπουλος (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», σ. 4-14, Ανώτατη Σχολή ΠΑΙδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, 21-23 Απριλίου 2017.ISSN 2529-0924, ISBN 978-618-83186-0-1.
Λιώση, Αγγ., Σταράκης, Ι., Γαλάνη, Α. (2017) «Η αξιοποίηση του Scratch στο μάθημα της Γεωγραφίας: Η διδασκαλία των εποχών». 9o ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΠΕ, Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος 28-30 Απριλίου.
Αγγέλου, Γ. Γαλάνη, Α. & Μαυρικάκη, Ευ. (2017) Εκπαιδεύοντας τους μαθητές να συμμετέχουν στον αστικό σχεδιασμό: Μια πιλοτική εφαρμογή, 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 7 Απριλίου, Κρήτη σελ. 147-154.
Γαλάνη, Λ. (2016) «Προφορικές και ψηφιακές αφηγήσεις στη Γεωγραφία: Ένας εναλλακτικός τρόπος προσέγγισης του Προγράμματος Σπουδών» 1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο «Ζητήματα Θεωρίας και Πράξης στην Εκπαίδευση: Σύγχρονες τάσεις και κατευθύνσεις», Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λακωνίας- Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λακωνικής.
Γαλάνη, Λ. (2015) Προεκτείνοντας τα Προγράµµατα Σπουδών Γεωγραφίας µε τη χρήση δορυφορικών εικόνων – Προτάσεις, 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο στη ∆ιδακτικη των Φυσικών Επιστηµών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση 8-10 Μαϊου, ΑΠΘ.
Γαλάνη, Λ. (2012) Σχολιάζοντας τη διαβούλευση στον τόμο εργασιών της επιστημονικής ημερίδας με θέμα “Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Συμβουλευτική: Ένας κρίσιμος θεσμός σε Κρίση;”, Express Publishing, σ. 175-179 ISBN: 978-960-361-484-5.
Τσουνάκος, Θ. Γαλάνη, Λ. Περάκη, Β. (2010) Προβλήματα Ανάγνωσης και Ερμηνείας της κλίμακας των χαρτών από μαθητές της Α΄ και Β΄ Γυμνασίου, 9ο Πανελλήνιο Γεωγραφικό συνέδριο, Αθήνα 4-6 Νοεμβρίου, σ. 788-795.
Γαλάνη, Λ. Κουτλής, Μ. Μαντές, Θ. (2009) Γεωγράφοντας με την διαδραστική υδρόγειο Cruiser Earth, 1ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ένταξη και Χρήση ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία https://www.etpe.gr/conf/?cid=14, 24-26 Απριλίου, Βόλος, πρακτικά σ. 412-418 https://www.etpe.gr/custom/pdf/etpe1391.pdf
Γαλάνη, Λ. Σουλακέλλης, Ν. Κουτλής, Μ. (2009) «Ταξιδεύοντας με τους χάρτες στην Ελλάδα και στον κόσμο», 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της επικοινωνίας στη Διδακτική πράξη», Σύρος 8-10 Μαΐου, πρακτικά Τόμος Β', σελ 634-644.
Γαλάνη, Λ. Τσουνάκος, Θ. Παυλόπουλος, Κ. (2009) Εκπαιδευτική χρήση του διαδικτύου στο μάθημα της Γεωλογίας - Γεωγραφίας: Οι δορυφορικές εικόνες του www.geografia.gr, 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της επικοινωνίας στη Διδακτική πράξη», Σύρος 8-10 Μαΐου, πρακτικά Τόμος Α', σελ 34-44.
Γαλάνη, Λ. Σουλακέλλης, Ν. Κουτλής, Μ. (2007) «Ταξιδεύοντας με τους χάρτες στην Ελλάδα και στον Κόσμο» και «Γεωγράφοντας»: Μια προσέγγιση της σχολικής Γεωγραφίας μέσα από τη χρήση και το σχεδιασμό διαδραστικών χαρτών, 8ο Πανελλήνιο Γεωγραφικό Συνέδριο, σ. 728-736.
Σιγάλας, Γ. Κατσαρός, Γ. Μπούντα, Ε. Γαλάνη Λ. (2003) «Έρευνα για τα μαθήματα επιλογής των τριών τάξεων του Ενιαίου Λυκείου με ειδικότερο ενδιαφέρον για τα μαθήματα «Αισθητική Αγωγή», «Ελεύθερο Σχέδιο» και «Ιστορία της Τέχνης», δημοσίευση στο τεύχος της Επιστημονικής Ημερίδας «Ερευνητικές δραστηριότητες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Ένα νέο άνοιγμα στην Κοινωνία», Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 26 Φεβρουαρίου, σ. 17-20.
Τσουνάκος, Θ. Γαλάνη, Λ. Περάκη, Β. (2002) «Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών όπως προκύπτουν από τα προγράμματα Σπουδών Γεωγραφίας», στο Κόκκοτας κ.ά. (επιμ.) Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου 18-21 Απριλίου, «Η Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Κοινωνία της Πληροφορίας», 781-787, Αθήνα: Γρηγόρη http://old.primedu.uoa.gr/sciedu/EDIFEWEB/conferenceApril2002/conferApr2...
Περάκη, Β. Ρόκκα, Α. Γαλάνη, Λ. Κατσαρός, Γ. (2002) «Διδάσκοντας Γεωγραφία στο Δημοτικό σχολείο - Μια διδακτική προσέγγιση μέσα από το βιβλίο της Γεωγραφίας της Ε΄ τάξης του Δημοτικού», πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνέδριου Γεωγραφίας, Νοέμβριος, τόμος Ι, σ. 564-572.
Γαλάνη, Λ. Τσουνάκος, Θ. (2002) «Τα νέα Προγράμματα Σπουδών της Γεωγραφίας για την υποχρεωτική εκπαίδευση», περιοδικό Ε.ΔΙ.ΦΕ., 9 Φεβρουαρίου, http://old.primedu.uoa.gr/sciedu/EDIFEWEB/imerida/imerida9_2_2002.htm & http://old.primedu.uoa.gr/sciedu/EDIFEWEB/imerida/progr9_2_2002.htm
Γαλάνη, Λ. (2000) «Οργάνωση μιας διδακτικής ενότητας της Γεωγραφίας: Αυστραλία», Πρακτικά Εκπαιδευτικής Ημερίδας, Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία, Αρσάκεια – Τοσίτσεια σχολεία, – Ιανουάριος, σ.113-123.