1. Δασκολιά, Μ.-Κ. (2000). Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Αδημοσίευτη διδακτορική διατριβή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Αθήνα, σελ. 445.
Η διατριβή δημοσιεύτηκε ύστερα από επιλογή και πρόκριση από το Ίδρυμα Σοφίας Ν. Σαριπόλου:
Δασκολιά, Μ. (2008). Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Δημοσιευμένη διδακτορική διατριβή. Σειρά: Βιβλιοθήκη Σοφίας Ν. Σαριπόλου, τόμος 107. Φιλοσοφική Σχολή, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Αθήνα, σελ. 616. ISBN: 978-960-526-011-8
2. Dascolia, M.-K. (1990). Conceptualisations of Safety in an Industrial Setting. Unpublished MSc Dissertation, University of Surrey, United Kingdom, σελ. 194.
Η διατριβή δημοσιεύτηκε ύστερα από επιλογή και πρόκριση από το Ίδρυμα Σοφίας Ν. Σαριπόλου:
Δασκολιά, Μ. (2008). Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Δημοσιευμένη διδακτορική διατριβή. Σειρά: Βιβλιοθήκη Σοφίας Ν. Σαριπόλου, τόμος 107. Φιλοσοφική Σχολή, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Αθήνα, σελ. 616. ISBN: 978-960-526-011-8
2. Dascolia, M.-K. (1990). Conceptualisations of Safety in an Industrial Setting. Unpublished MSc Dissertation, University of Surrey, United Kingdom, σελ. 194.