Διδασκαλία μαθηματικών εννοιών μέσα από κείμενα της Καινής Διαθήκης - Μια εναλλακτική διδακτική πρόταση

Citation:

Κουκουνάρας- Λιάγκης, Μ., & Αναστασόπουλος, Α. (2015). Διδασκαλία μαθηματικών εννοιών μέσα από κείμενα της Καινής Διαθήκης - Μια εναλλακτική διδακτική πρόταση. In Σ. Πανταζής, Μαράκη, Ε., Καδιανάκη, Μ., & Μπελαδάκης, Ε. (Eds.), 1ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο. Τo Σύγχρονο Σχολείο μέσα από το πρίσμα των Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών: Aπό τη θεωρία στην καθημερινή πρακτική. 24-26 Απριλίου 2015. Πρακτικά Συνεδρίου (pp. 189-196). Ηράκλειο: IΑΚΕ «Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών».

Abstract:

Στο παρόν επιχειρείται η συνάντηση θεολογίας και επιστήμης στο πλαίσιο της διδακτικής μεθοδολογίας μαθημάτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Προτείνεται η πολύπλευρη μελέτη εννοιών (διαθεματικότητα) και η σύνδεση επιστημονικών πεδίων (διεπιστημονικότητα), όπως των μαθηματικών και της θεολογίας ώστε οι μαθητές να αντιλαμβάνονται επαρκώς τη συνάφεια των αντικειμένων και τη συμβολή τους σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής. Προτείνονται θεολογικά κείμενα που μπορούν να αξιοποιηθούν για τη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών, ώστε ο μαθητής να αντιμετωπίζει τη γνώση ως ενιαία ολότητα και σχετική με τη ζωή του.