Ο ρόλος του πλαισίου στη νοηματοδότηση της μαθηματικής γενίκευσης ως αλγεβρικής δραστηριότητας

Citation:

Ζούπα, Α., & Ψυχάρης, Γ. (2017). Ο ρόλος του πλαισίου στη νοηματοδότηση της μαθηματικής γενίκευσης ως αλγεβρικής δραστηριότητας. In Θ. Ζαχαριάδης, Πόταρη, Δ., & Ψυχάρης, Γ. (Eds.), Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ 7) (pp. 384-394). Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα: ΕΝΕΔΙΜ.
enedim_2017_b.pdf2.98 MB